• Swish / Klarna / Mastercard / VISA
Hämta och betala i butik

Retur

Om du inte är nöjd med din order av någon anledning har du full ångerrätt, returrätt eller bytesrätt inom 14 dagar efter att du har mottagit din order. Produkten får ej vara använd, endast testad storleksmässigt. Produkter som ligger i förpackning ska givetvis vara obrutna. Produkten ska vara i samma skick som när den lämnade oss annars gäller inte ångerrätten.

Vid nyttjande av ångerrätten står du som kund för returportot, samt ansvaret för att returen kommer tillbaka till oss. Vid saknad av skickad retur får du som kund stå för förlorad produkt (du betalar produktens värde). Så skicka alltid spårbart och maila spårningsnr till [email protected]

Om du har betalt din order innan retur återbetalas pengarna, inklusive eventuell fraktkostnad om hela ordern returneras. Om du har betalt din order via Klarna så är det Klarna som sköter återbetalningen till dig när vi har hanterat returen, vilket vanligtvis sker inom 14 dagar, men kan ta upp till 30 dagar. 

Returadress:

Halldor AB
Skomakargatan 24A
111 29 Stockholm

  • Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till oss [email protected] I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
  • Returer som skickas till annan adress anses inte som giltiga och godkänns därmed inte.
  • Returer som saknar eller har för lite porto/frankering kommer inte att lösas ut.
  • Returer som skickas mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss.